cassandraam

Nu vet jag vad jag tänkte när jag gjorde det - NAJS!

Sämta uppdateringen jag vet..
Jag har haft mycket personligt att stå i det senaste men nu har det mesta löst sig och jag mår bra med tanke på omständigheterna♥
'
Jadu, vad har hänt det senast? ..
Jag har färgat mitt hår rött eller ja, min utväxt har blivit röd och resten av håret skiftar i rött! Helt otroligt! Det är nästan så att jag skäms men jag tänker gå runt med detta eftersom jag tycker det blev riktigt tufft! Ska se ifall jag kan få till en bild om visar med rättvisa hur håret ser ut!
'
Såhär såg det ut under färgningen:
Dags för duschen nu! Hörs senare, puss
2011-03-30 @ 20:52:55 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Du vet nog veeem

riktig pippilotta är du nu!!!! : )))) HE HE HE

2011-03-30 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0