cassandraam

Kärlek och Ikea

Kärleken åkte rätt nydligen, spenderade natten hos mig. Lång sovmorgon, mat och mys med en film.
Jag älskar dig ♥

I fredags besökte jag IKEA för första gången i mitt liv. Följde med kärlekens mami dit, en timme hade vi på oss. 
Trots den knappa tiden var det riktigt roligt! Det blev inga stora köp men åh, så viktiga ändå!
En stålkruka - tänkte använda till pennor, en rosa stor mugg - bara för att! Två te-silar - alltid bra att ha!
Dessutom köper jag en såndär ful stor blå väska (?) eftersom det måste man köpa om man är på IKEA. 
En ny kudde för 9kr (!) inhandlades och placerades i Kärlekens säng. Allt som allt gick det på 56kr tror jag.
Inga pengar alls!
'
love

2011-06-19 @ 18:29:52 ny shoppat! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0