cassandraam

make me believe

Rätt nydligen hemkommen från en natt hos Kärleken och en dag på jobbet, helt okej trots kommentarer om maten.. Fick jobba med Emma, sjukt go tjej. Hon är precis hemkommen från P&L och hade därför massa historier att bjuda på! Haha, underbart med skratt på jobbet ju!

Har insett att mina pengar inte är i samma nivå som jag hade hoppats på, alltså är jag nästan pank. Har nu bestämt mig för att börja med att skriva kassabok. Tummen upp.. Ska ju bara komma ihåg att skriva i den med.. och spara alla kvitton också..

enough for this time, see yah!

sjukt snygg bild.. haha
2011-07-07 @ 20:53:17 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0