cassandraam

Instagram

Efter att ha sett på Hannamw's blogg att hon blivit tokig i mobilappen Instagram så gav jag det ett försök. Har haft den i min iPhone ett mycket bra tag nu utan att riktigt lagt ner någon tid på det. Så jag tog ändan ur vagnen och blev medlem och körde på sedan - för att lära mig de lilla som behövs kunnas kring den. Enkel är ett sjukt bra beskrivande ord för appen!

Det fick bli lite tråkiga bilder från mitt rum sålänge, klockan är ju ändå mitt i natten!

Love
2011-07-11 @ 02:48:45 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för bloggtipset, och vilken söt blogg du hade. :)

2011-07-11 @ 02:56:11
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0