cassandraam

fredagen den 21/1 - 2011

Hallå!
Jag skulle ha laddat upp bilder idag på vad jag köpte igår men jag fick ändrade planer..
'
Igår i alla fall så gick jag runt i staden med Sandra och Bea, vi promenerade in och ut i de flesta affärer och jag handlade mycket saker för lite pengar, totalnöjd! Efter att affärerna stängt tog jag och Sandra bussen hem till mig, jag bytte kläder snabbt och sedan tog vi bussen tillbaka in till staden. Natten spenderades hos Kärleken ännu en gång ♥
'
Idag ska jag på dejt med min käraste vän Sandra, troligen åker vi hem till mig, tittar film och fnissar som galningar!
Men först så kanske jag kommer handla upp ännu mer pengar men jag vet inte hur det blir med det än..
'
Vi hörs senare!
Puss
2011-01-21 @ 10:58:13 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: mhm

sluta ljug!

2011-01-21 @ 13:06:52
Postat av: Duvetmycketvälvemjagär

Jag vill också var med i din blogg, SKRÄP DIG!

2011-01-21 @ 13:07:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0