cassandraam

Chest to chest, palm to palm, we were always just that close

God morgon!
Just nu sitter jag vid datorn med en sovande pojkvän i sängen bakom mig, nice eller hur ;)
'
Ne men igår kunde jag inte uppdatera eftersom jag mådde jättedåligt och trodde att jag hade fått en släng av vinterkräksjukan. Dock visade det sig att min kropp gick på tomgång - jag hade inte ätit riktig mat på mer än 24 timmar..! Som tur var så mådde jag bättre senare på kvällen lagom tills Kärleken kom!
Kvällen var mysig :)
'
Nu ska jag ta och väcka min pojke och stoppa lite mat i magarna på oss!
Hörs senare, puss
Två bilder från min skola
2011-01-23 @ 12:11:29 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0