cassandraam

Till dig Emilia ;)

FÖRLÅT! Jag vet att det inte har funnits någon uppdatering alls och jag skäms men jag har verkligen bloggtorka just nu..
'
Jag ska i alla fall ut och iväg idag, 18-års kalas. Först bär det av till Sandra tillsammans med Josse. Middag och sedan bussen till kalaset.
Här är en förtitt på vad jag kommer klä min kropp med ikväll;
Bättre bilder kommer senare eller i morgon!
'
Just nu sitter jag och försöker göra något åt min peruk men det går inte så bra..
Jaja, vi får höras senare - tiden är knapp!
Puss och ha en underbar kväll!
2011-02-05 @ 14:34:37 Min stil Permalink


Kommentarer
Postat av: Emilia

ÄNTLIGEN! : DDD

2011-02-05 @ 14:45:57
URL: http://emiliaflysjo.devote.se
Postat av: Sofia- Fotoblogg

Jag tog faktiskt ditt råd och gick in och fyndade på rödakorset, jag fann en snygg oversize kavaj. Tack för tipset! ;D

2011-02-05 @ 15:18:39
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0