cassandraam

this weekend

Sämta uppdateringen - I know men tiden har inte räckt till. Fredagen lagade jag mat till min Kärlek och till två av mina bröder.

Fläskytterfilé med pommes. Marinaden till köttet gjorde jag helt själv, riktigt gott blev det.

Igår fick jag laga mat än en gång, tacogratäng fick det bli. Stekte upp lite (800gram!) köttfärs, tog pasta som jag under fredagen kokte till lunch, blandade ner köttfärsen i pastakastrullen. Blandade i lite tomatpuré och majs. Vräkte på ost och sedan in i ugnen.
Sämta bilderna tagna med iPhonen.. Men gott var det ändå!

Jag har även jobbat hela helgen och spenderat tid med mina småbröder.
Har just suttit och planerat kring mina ämnen denna termin. Byta bort ett ämne och sätta dit ett annat handlar det om.

Anyway, latero foks!
Love
2011-08-21 @ 18:57:58 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0