cassandraam

Stefan & Krister | Pang På Pensionatet

Efter att ha haft de bästa fem dagarna under sommarlovet i Falkenberg är jag än en gång hemma. Trött och längtan tillbaka är stor. Semester är vad jag kallar det!


Jag fick chansen att följa med Kärleken och hans familj till Vallarna i Falkenberg för att se på ”Pang på pensionatet” med Stefan & Krister m.fl. Det var hur kul som helst! Mycket bättre än på TV kan jag verkligen säga.
Som förväntat var Dag-Otto bäst av alla, no surprise va?


Tyvärr fick man inte ta några bilder under föreställningen så dessa bilder är de jag har - före och efter föreställningen!

2011-08-11 @ 00:11:38 Bilder Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Du tar fantastiska bilder ! Förresten var jag i falkenberg och såg det där för två år sedan, det är riktigt värt ! dom är farligt roliga : )

2011-08-13 @ 12:25:50
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0