cassandraam

My hair is fantastic!

Jag har hatat och skämts över mitt påhitt med röd utväxt men jag har älskat det innerstinne! (hahaha låter jättetöntigt men detta är sant!) Jag älskade att det var annorlunda och ingen (vad jag sett) har det likadant.
Att resten av håret blev liiite rött gjorde det bara till ett stort PLUS!
'
Det tråkiga är att jag nu måste färga bort det, till svart igen eftersom min klänning är (typ) rosa! 
Jag kommer nog att färga det rött igen efter bröllopet (först när jag har fått utväxt såklart!)

Såhär har jag sett ut och jag älskar det!
Men nu måste det bort.. Imorgon färgar jag om det till svart!
+ att jag klippte bort en bit av håret igår, för att det skulle se friskare ut tills på söndag!
'
Nog skrivit nu, dags för duschen och sedan Grey's!
Puss
2011-04-20 @ 20:47:27 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0