cassandraam

gårdagen!

Det är tisdag idag och jag har inte uppdaterat sedan i söndags - fy och skäms!
Just nu är det mycket som händer i veckan, har två mässor på gång och det tar på ens krafter!
'
Jag kan dock berätta vad som hände igår;
Först utvecklingssamtal och sedan åkte jag och min älskade mami till Mary Kay - de säljer hudvårdsprodukter!
Jag tog massa bilder inne i lokalen men jag har inte laddat in de på datorn än!
Detta fick jag med mig hem i alla fall:
Fr. vänster: Ögonrengöring, foundation, ögongelé
Jag är faktiskt jättenöjd med min foundation jag fick med mig hem, passar min hudfärg jättebra!
'

'
När jag kom hem från Mary Kay fanns det ett paket till mig;
Min efterlängtade ritplatta! Hann leka lite med den innan jag tog bussen till Kärleken!
'
Bilder från Mary Kay kommer snart!
Pusss

2011-04-05 @ 19:26:33 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0