cassandraam

all eyes on...?

En sak jag har stört mig på länge är tjejer och killar som jämt ska stå i rampljuset. Mest tjejer.
Det finns sådana överallt, även i min umgänges krets.
Det är sådana personer som gör vad som helst för uppmärksamhet, prata så mycket som möjlig så ofta som möjligt. Det kan vara om vad som helst. För mig är det oftast, nästan alltid ointressanta saker som de pratar om.
När de ska berätta något så drar de alltid en bakgrund till deras tankar, en bakgrund som man egentligen inte vill veta eftersom personen i fråga gnider det i ansiktet på alla tänkbara och ordet diskret existerar inte!
Jag vet att jag inte är ensam om att tycka illa om detta, det vet jag men jag kände att jag var tvungen att skriva mina tankar kring det.
Jag kallar de ATTENTION WHORES!

bläh!

2010-09-25 @ 23:28:41 Tankar & frågor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0