cassandraam

Kantarellsoppa, underbart!

Hej!
Det blev visst ingen mer bloggning igår, hade fullt upp med att leka med lilla Ida och Elin, två små flickor! ♥
Men i allafall så kom jag lagom till att de var klara med efterrätten och sedan åkte de sista gästerna kring elva tror jag det var.
Idag sov jag och hjärtat länge, hur skönt som helst! Vi ckeckade film innan jag åkte hem.
Vi åkte till ICA innan och då bestämde jag mig för att inhandla lite god pås-soppa, älskar dom!

mums! ♥


Men jag ska nog snart sova, skola i morgon igen. Då är det UF-kickoff som gäller!
Jag kanske tar med kameran!
Pussss
2010-09-12 @ 22:36:30 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0