cassandraam

funderingar..

- Jag funderar starkt på att krypa till sängen snart, är jättetrött verkligen..
- Jag känner verkligen för att övningsköra NU. Det gick jättebra förra gången så är jätte sugen!
- Jag är verkligen jättetrött på det äckliga snö- och regnväder som är hela tiden, vill ha sommar!
- Jag är glad över att jag får minst ett dagligt skratt i skolan.
- Jag undrar ifall min biobiljett funkar på 3D-filmer...?
- Jag känner för att skälla ut vissa personer.
- Jag undrar, ifall man kunde stanna tiden, hur länge skulle man göra det i så fall...? Hur skulle det vara när man "startade" tiden igen då..?
- Jag är trött på min musiklista på Spotify, trots att den har 681 låtar..
- Jag vet att jag troligen inte kommer gå och lägga mig tidigt idag eftersom jag har en dator..
- Jag hatar att sova ensam..
- Jag ångrar att jag inte åt på högskolan idag eftersom det var hemlagade köttbullar!
- Jag HATAR att vi ska ha idrott ute i morgon .. Brännboll..


Sådär, en liten lista på några saker i mitt huvud just nu bara lite sådär på kvällen..
Jag ska hoppa in i duschen nu, hörs senare kanske.

Ni får två bilder, en på min sommar i Varberg och en på mitt älskade halsband!
2010-10-25 @ 20:30:34 Tankar & frågor Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0