cassandraam

bakom ratten för första gången!

Haha, jag är så sjukt stolt! Jag har för första gången i mitt liv kört bil idag!
Det gick sådär, men bra för att vara första gången. Vi gick igenom grunderna och körde lite fram och tillbaka.
Jag var verkligen jätte nervös och fruktansvärt töntigt rädd för att förstöra något. Jag fick panik och lyckades släppa ratten och satte händerna framför ansiktet! Tur att det gick inte särskilt fort och att mamma satt jämte mig! Haha!

Nu väntar jag på Alexander, samtidigt som jag kollar på favorit programmet CSI!
Puss på en bra dag!
NattiNattiiii!
2010-10-18 @ 21:38:45 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0