cassandraam

kladdkaka

God kväll!
Just nu tittar jag på Heartbreak Hotel på TV4! Sjukt roligt är den!
_
Tidigare idag drog jag hem till Sandra för vi bestämde oss för att baka kladdkaka! Så vi åkte hem till henne, sedan ner till ICA och köpte ingredienser!
Sedan började vi!
Vi hade ett helt vanligt recept på kladdkaka fast när vi hade hällt den i formen, ringlade vi smält choklad på den, sedan in i ugnen. Vi lät den stelna utomhus med handduk på (det är ju redan iskallt ute så..) och sedan avnjöt vi den tillsammans med grädde.
Jag kan inte säga nåt annat än att den var MAFFIG! Så jag rekommenderar att ni tar en liten bit ;)
2010-11-20 @ 22:16:37 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0