cassandraam

Håret är ju viktigt .. ?

Hej på er!
Det blev inget videoinlägg igår, kameran var inte laddad..
Menmen..

Jag tänkte visa vad jag har i mitt hår eller vad jag använder eller vad man ska säga!

Från vänster;
♥ Vanlig tupperingskam för volymen
♥ Borste lite för volymen också
♥ Värmeskydd, tar jag alltid innan jag börjar fixa håret! 
♥ Hårspray för att hålla frisyren på plats! ;)
♥ Plattång
♥ Volumaster som gör hela min volym/frisyr!

Såhär gör jag:
1. Borsta ur håret
2. Värmeskydd 
3. Torkar håret
4. Plattar topparna 
5. Tar volumaster inne vid rötterna i några lager
6. Tupperar håret där det behövs
7. Hårspray för att hålla det som jag vill! ;)

Sådär, efter det så ser mitt hår ut såhär; (om jag har tur!)


2010-11-07 @ 17:05:03 Min stil Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0