cassandraam

åh, syndrom hit och dit

usch på denna dag!
Jag har världens sämsta humör idag, läraren säger att jag ser sammanbiten ut.. (y) TASKIS!
Jag har engelska nu, tur som jag har så är engelska lite roligt i alla fall.. Snart är det lunch och jag har verkligen ingenting att skriva.
Emilia sitter nära mig och ser väldigt arg ut.. Fattar inte varför..
Josse ser sjukt sugen ut..
Sandra har fått någon konstig syndrom som gör att hon skriker random ut "JAG ORKAR INTE!!"
ÅH, herregud, vart är min klass på väg? ...
-
Jaja, ni får en favoritbild i repris;
2010-11-29 @ 10:17:21 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0