cassandraam

Biker Jacka - Ja tack!

BESTÄLLD!!!
Mami gjorde min kväll nu, hon köpte just denna jacka till mig eftersom jag behöver en ny vårjacka!
Får den på mellan tisdag och torsdag och jag längtar!

Kommer bli ännu snyggare än vad jag redan är, haha skoja. MEN den är snygg!
Tänk er denna + mina MC-boots! Grrr! ;)

Finns HÄR - bilder från GinaTricot 's hemsida.

Aja, detta var verkligen det sista inlägget för kvällen, jag måste i säng nu.
Godnatt igen♥



Alexander, jag älskar dig
även om vi bråkar.
Förstår du? ♥
2010-03-28 @ 23:15:25 Min stil Permalink


Kommentarer
Postat av: Rui

Skitsnyggt nu till våren! Hur är det med dig?

2010-03-29 @ 14:58:37
URL: http://ruis.blogg.se/
Postat av: Rui

sv; Allt är bara bra med mig! Sjuk som sagt men fortfarande glad ;D Hur har du haft det idag?

2010-03-29 @ 17:17:54
URL: http://ruis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0