cassandraam

Alexander


Alexander, du har verkligen fått mig att falla för dig.
Vi har varit tillsammans i tre månader och 6 dagar just idag men det
känns som så många fler. Under denna tid har vi gått igenom så
sjukt mycket tillsammans och mer kommer!
För mig är du lycka, du gör mig lycklig. Även om vi bråkar och
är sura på varandra så vet jag att det kommer bli bra igen.
Du är så sjukt underbar. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket
jag tycker om dig, det går inte.
Det finns så mycket jag vill säga till dig men ord saknas.
Att jag får vakna upp jämte dig är bland det bästa som finns.

Alexander, du håller mitt hjärta i dina händer.
Jag älskar dig bby!


2010-03-07 @ 23:29:12 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0