cassandraam

torsdagen, göteborg + filmkväll

Hej snyggingar! (:
Förlåt att jag inte har bloggat, hann inte alls igår.

Somsagt så var jag i Göteborg, träffade Tobias och Tanja. Riktigt kul var det faktiskt!
Först fikade vi på Espresso House och sedan gick vi runt och tittade i olika affärer.
Köpte bara lite smink. Vid fem gick vi bort mot bussarna, sa hejdå och gick åt varsitt håll.
T&T, tack för en underbar dag! (:

Min goda Kaffe Latte;)



Innan jag drog till Linn så sprang jag in på bolle och köpte lite gottgott!
Uppe hos Linn var det bara vi tjejer; Jag, Emma, Anna, Hennie, Madde, Johanna, Lisa och Linn då ;)
Efter ett tag började vi titta på Book of Blood – sjuktbra skräckfilm!
Hela kvällen var riktigt trevlig!
Flickor, tack för en underhållande kväll/natt! Ni är bäst ;)

Vid halvtolv tog vi bussen hem, jag åkte till Alexander för att sova där.
Jag älskar att sova med bby,<3

Biglove
/C


2010-01-09 @ 00:02:19 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0