cassandraam

Fredag - ingen sovmorgon här inte.. + halka ;)

Vi gick och la oss vid sex eller nåt och jag gick upp vid halv tio för att duscha och fixa mig.. (y)
Sen skjutsade bby mig till läkaren.

HAHAHAHA en rolig sak som hände när vi var på väg till bilen!
Vi håller varandra i handen, Alex börjar dra i mig och vi går in vid parkeringen.. Vi möter två tjejer, jag tittar på dom sen tittar jag på isen som ligger på marken och sen ser jag Alex som går rakt på isen, snubblar till blir lite tyst..
Jag skrattar hysterisk, tjejerna sa nåt i stil med ”ne men oj”.
Sen vänder han sig mot mig med världens största leende på läpparna och säger ” såg du inte hennes MUSTACH?!” hahahah.. Vi skrattade åt det rätt länge ;)

Drog hem tjugo i sju, snackade lite med mami och sen satte mig vid datan, här har jag suttit hela kvällen ;)

Biglove
/C

 

2010-01-09 @ 00:27:33 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: rebecka

ah okej vars i sverige bor du egentligen? :) Jag bor i norrland, umeå, så vi har betydligt mer snö än så :P minst en halvmeter kanske :P kramar

2010-01-09 @ 00:47:13
URL: http://rsundin.blogg.se/
Postat av: rebecka

jo nätt och jämt att jag klarar av det. jaa, eller det har börjat lugna sig lite nu..ett tag hade vi ungefär 25 minusgrader. Då ville man inte gå utanför dörren. Jag hade tänkt krypa isäng nu men svara gärna på det här ändå så svarar jag tillbaka i morgon :) kramar och gonatt

2010-01-09 @ 01:02:21
URL: http://rsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0