cassandraam

Mitt i natten

JAAA! Jag ska gå och lägga mig nu ;)
Börjar bli riktigt trött så ska ta bort sminket och sedan hoppa i säng.♥


Vill egentligen sova med Alexander, men man kan inte alltid få som man vill eller hur? Synd!
Jaja, men nu ska jag iallafall gå och sova, hoppas ni har haft en bra kväll! ;)

Ahjust de!
Glömde fråga; ni som tittade på melodifestivalen - gick rätt personer vidare?
Darin och Timoteij var de två som gick vidare.
Jag vet inte vad jag ska säga om detta.



Jaja..
Godnatt kära läsare♥
2010-02-21 @ 01:10:58 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Kc

tack tihihi ^^,<33

2010-02-21 @ 11:04:38
URL: http://kassiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0