cassandraam

Jag blir galen :o

Hej kära läsare!
Jag vet inte varför men jag har verkligen inget att skriva känns det som.. :s
Just nu är jag helt slut. Ska nog gå och sova strax (;

Jag och Alexander hade 3 underbara månader igår ♥
Jag drog hem till honom igår och vi tittade på Snabba Cash...
Hum.. Riktigt dålig film :s Trodde den skulle vara sjukt bra men den sög :o

Jaja, nog om det.
Skolan idag var riktigt tråkig, ovanligt för mig :o Josse gjorde min dag, hennes berättelser om sin bror ;)

Efter skolan drog jag hem till bby, var med honom ett tag och sedan drog jag hem och duscha, käka och nu sitter jag här och tråkar..
Jag vet, ni bryr er om min dag ;) hahah eller inte ;)

UNDERHÅLL MIG; SVARA PÅ FRÅGAN (;
Vad har ni gjort idag?
2010-02-23 @ 21:55:56 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0