cassandraam

soltips!

Hej!
Jag ska iväg och sola lite nu innan skolan som börjar i morgon! (!!!)
Men jag tänkte ge er ett tips!
OBS; jag är inte säker på mängden.. Haha!

Saltvattenspray, finns att köpa men du kan även göra saltvatten själv.
Koka upp vatten, häll i salt och sen låter du det svalna.
Häll det sedan i en sprayflaska, det som blir över kan du hälla i en dunk.
Använd som ansiktsvatten eller som skynda-på-solbränna-spray.
ELLER så tar du vattnet direkt från havet!
Jag tog en gammal sprayburk som det varit vanligt ansiktsvatten i, den funkar perfekt!
TIPS; du kan ställa den i kylskåpet när du inte använder den så är den kall och skön när du ska ha den nästa gång.

Jag ska dra mig nu, vi hörs!
2010-08-19 @ 15:04:22 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l

Bra tips! :)

2010-08-19 @ 18:44:57
URL: http://qristaall.blogg.se/
Postat av: Modemix

:)

2010-08-29 @ 19:28:38
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0