cassandraam

My shoes!

Jag fick hem mina älskade skor i tisdags och jag är mer än nöjd!
Här är bilder på dom och lite vad jag tycker om dom;

Dragkedjan var jättetrög på båda skorna,
dock gick det att fixa med lite stearin.
De är lätta att gå i, känns knappt att man
har på sig de.
Riktigt snygga! 
Storleken var normal.


Dom var lite svåra att få på men väl på satt de perfekt!
Klackarna är smala men de är lätta att gå i, bekväma!
Perfekta för fester eller liknande!
De satt bra på foten. Storleken var normal.


Alexanders favorit
De sitter mycket bra på foten, lätta att gå i. Stabila pga. den tjocka klacken.
Riktigt snygga! Helt klart en sommar-favorit! 
Storleken normal.


Min favorit!
De är 14,5 cm höga och det känns! Tyvärr sitter de lite löst på foten,
man behöver ha ett silikon-inlägg under fotsulan för att slippa att foten
glider framåt. De är mycket stabila tackvare platån fram.

Som ni ser så har de "grävt in" fram på tån, vilket är bra med tanke 
på att man ofta skrapar i där när man går. Storleken var normal.

Vilka tycker ni är snyggast?



2010-04-23 @ 23:01:13 Min stil Permalink


Kommentarer
Postat av: cindy

väldigt bra sko smak du har :O vart kommer de ifrån ?:)

2010-04-27 @ 10:18:04
URL: http://ciindys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0