cassandraam

video?

hello you (:
till lunch blev det fläskfilé med potatisgratäng och sås! kanongott (a)
vi har haft två engelska lektioner idag och de är allt vi har haft idag ;)
sista tiden på lektionen så tittade vi på två vänner-avsnitt.

just nu sitter jag kvar i skolan med Josephine och Jeff, vi har inget att göra så vi är allmänt dumma i huvudet (:
vi har precis spelat in en video, vi har inget liv (y)
 


hahahah jag älskar min skola

men nu ska jag nog lägga upp lite random bilder på vad jag vill ha! (;
haha btw, enjoy the movie - cause I look like a meatball! hahahah
pusss

2009-10-23 @ 14:38:10 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: fotonich

nuuu skrev linn :D hahah sötnos <3

2009-10-24 @ 18:20:40
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0