cassandraam

VIDEO

Hej igen!
nu ska jag ta upp ett problem som jag stör mig på. och ja jag vet att andra bloggerskor har skrivit om detta problemet också men jag tycker samma..
Tajta jeans som sitter så tajt att man knappt kan sitta ner, sånna som skär upp över allt och blablabla. jag gillar det inte! visst - jag älskar att ha tajta byxor på mig, och vissa modeller på tajta jeans är underbara med det finns de modeller som är verkligen helt fel. Och nej, det är inte fel storlek.

jag älskar leggings, strumpbyxor och blabla... (; men ah, det är mer min stil.. så nu var det sagt.





förövrigt så ska jag nu, som vanligt, beätta om min dag! (:

vaknade som vanligt lite sent, fixade mig och käkade frukost.
drog till bussen och nu har jag insett att vintern inte kommer att försvinna. det är svinkallt på morgonen.. burr..
iallafall så väntade Michael, Erica, Johanna och Johanna på mig så vi tog bussen tillsammans till skolan.

dagen gick mycket snabbt eftersom vi hade Gun-Marie, min favoritlärare! ;)
annars så skrattades det sjukt mycket även idag.

på lunchen idag blev det pannkakor, jag och michael skulle såklart ta lika många pannkakor och vi gillar att överdriva så vi tog 10 pannkakor var och sen skulle vi äta upp detta.. hum, gissa hur det gick?
Jag åt inte upp alla, mindre än fem stycken. men lille michelangelo åt upp ALLA sina, jag är stolt över att känna honoom.. <3 hahaha

stannade kvar lite efter skolan och då lyckades jag iaf få en video på erica och josephie.
på bussen hem träffade jag Oliver så satt jämte honom medans erica satt på andra sidan..
framför mig sitter det en kille, som tidigare har sagt till mig; förlåt om jag säger detta men du är väldigt rolig och söt!
iallafall så sitter han och tittar på erica hela tiden och sen börjar han skriva på sin mobil och drar upp den i ansiktet på erica där det står;
Tjenna, du är väldigt söt. :D
haha jag och oliver tyckte de va ganska kul.. xD


när jag kom hem så gick jag och sov en timme, jag har nog inte sovit så gott på länge! sjuktskönt! (:
sen satte jag mig för att plugga och plötsligt så kom pappi hem från Tyskland, oowiii :D
mat och nu sitter jag här, ska nu dra mig och sova! :D
älskar att sova!

btw, hittade en mössa idag som passar perfekt! :D yey meh!(:

jag hoppas att ni alla har haft en bra dag. många skratt och lite gråt.
godnatt sömntutor<3
puss
/C



Dagens outfit;
Tröja:
från mamma! :)
Leggings: ?


mössan jag hittade! hahah ser sjukt ful ut men den är mysig(:



Josephine försöker få ut erica ur klassrummet, ganska kul att titta på!



2009-10-15 @ 23:05:05 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0