cassandraam

söndag, mamis f-dag!

Hello you! (:
vaknade vid ett idag, gick upp och åt lite. jag borde plugga matte eftersom vi har prov nu i veckan men jag orkar inte.. :S
det finns så mycket som jag skulle vilja säga till mina vänner men det går bara inte ..


vi firade mami idag oxå, med lite tårta och kaffe. tårtan var en kolatårta tror jag ;)
GRATTIS MAMI <3



dagens outfit;
klänning: gina tricot
leggings: fröken emma
skärp: tyskland

nu ska jag plugga lite matte så vi hörs!
puss
/C







I'm so sorry honey.
Please forgive me.




Honey why are you calling me so late?
It's kinda hard to talk right now
Honey why are you crying, is everything okay?
I gotta whisper 'cause I can't be too loud

Well, my girl's in the next room
Sometimes I wish she was you
I guess we never really moved on

It's really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words it makes me weak

And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel

http://www.youtube.com/watch?v=oDilBMUKk0I


2009-10-18 @ 16:39:00 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Gabbeh

Åh, älskade Cassandra, jag vet inte vad jag ska säga, :/

Jag älskar dig, du är en av de bästa jag vet.



p.s. Om det fortsätter att spricka upp, följer du mig till akuten för att sy då? :/ <3

2009-10-18 @ 22:34:53
URL: http://sexinfected.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0