cassandraam

rolig morgon! :D

Godmorgon bloggen + läsare! (:
försov mig idag igen, halv timme på mig att fixa mig (y)
men hann med bussen.
vi har precis haft marknadsföring, lektionen slutade med att jag satt och visade läskiga klipp på ytube.
jag lyckades filma några, men missade när Josephine blev så rädd för ett klipp att hon var nära på att slänga iväg sin data.
lite man skrattade hahahah

videorna [?] kommer senare, så fort jag har fått tag i en mobilsladd ;)

nu har jag näthandel så måste koncentrera mig lite,
vi hörs senare
puss
/C
2009-10-08 @ 10:32:39 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: fotonich

CASSIE, du skall veta att jag älskar dig oavsett vad som händer <3 Har sjukt roliga minnen med dig och vi måste börja umgås mer och skapa mer roliga minnen :D <3 Älskar dig , vi är inte krille booi inte heller baby senorita men cassie & fotonich mucho bättre (; <3

2009-10-08 @ 14:28:29
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0