cassandraam

Kall morgon.. :S

God morgon!(:
vaknade halv sju, gick upp och fixade mig och drog till skolan..
seriöst, är det bara jag som hatar att det är så sjukt kallt på morgonen? :S
har precis haft matte, lärt mig liiite nytt ;)

tänkte berätta om en sak som hände igår på morgonbussen..
på 404:an så tog jag handlotion på mina händer som aldrig torkade..
och sen när jag satt på ettanbussen till min skola så skulle jag ställa mig upp och ta tag i en sån stång som finns i bussar..
jag får inget grepp om stången utan glider ganska snabbt bakåt, en kille sträcker ut sin hand så att jag ramlar på den ist för att jag inte ska falla till golvet.. TACK! (:
men iallafall så hade jag kjol och leggings så folk som tittade såg ju mina trosor..
skrattandes gick jag och Erica av bussen...
Kalla mig klumpig, pinsam..? hahah jag fortsatte skratta långt in på lektionerna..! 

nu är det iallafall datakunskap, så vi hörs senare! (: 
puss:*
/C 

2009-10-06 @ 10:18:20 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Erica

HAHA! Söt görkan, du gjorde dagen! Så klockrent! ;D

2009-10-06 @ 19:58:28
URL: http://olaussonerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0