cassandraam

för det regnar här hos mig idag.. (y)

Hejsan!
Hoppas ni alla överlever det gråa, trista vädret? Well, I do..

På datorkunskapen höll vi på med Word, vad annars?
lunchen var okej, men som ni kanske vet så har jag knappt någon matlust.. varför vet jag inte :S
iallfall så efter lunchen drog jag och Erica till badhuset och simmade 20 längder, jag gjorde varannan på rygg.
sen bubbla vi lite, kollade på Michael och Gabbeh som skulle gymma, snygga var dom!
efter en liten stunds slappning så drog vi 20 längder till. Jag kommer nog bli träningsnarkoman snart..
Det var riktigt skönt att simma, man rensar tankarna, slipper tänka på allt som hänt.

Efter sammanlagt 40 längder så bubblade vi lite, bastade och duschade.
Gina Tricot stod på tur, kollade in ett par thights [?] som jag ska köpa imon hoppas jag? :)
jamjam kom nästa - hitta inget så vi drog till Södra Torg Kiosken, köpte gottgott (direkt?!) efter att vi tränat, haha. man ska belöna sig själv när man har varit duktig, eller hur? ;)

när jag kom hem käkade jag, sov och nu har jag precis pluggat Sveriges landskap,
kan alla utantill! YEY MEE! :D

nu ska jag för en sista gång träna på Sveriges landskap och sen sova!
Ha det bra så hörs vi imon! (:
Godnatt söt! (:
/C


old pic, I know.

2009-10-06 @ 22:52:06 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0