cassandraam

film + grey's

hejhej hallå allihopa (;

nu är det Grey's på TV och jag är glad :)
Jag, Michael och Gabbeh stannade kvar efter skolan och pluggade lite med en "hemsida"
michael drog till bussen och jag och gabbeh gick runt i stan lite.
köpte ett puder på H&M innan Gabbeh skulle till sin kompis.
drog till centralen där alexander hämtade mig även idag. drog till Haléns och köpte mig en parfym, oowiiie (:

sen racade vi hem till mig och kollade på Resident Evil - Extinction. kanonkul (:
alexander drog och jag käkade.

förövrigt så är jag ledig imon, in your face! ;) ska sova länge och sedan bada med G&M(:


dagens outfit:
strumpbyxor
: gina tricot
skjorta: papis
skärp: ?

men nu ska jag nog ta en dusch och sen kolla film (:
ha det kanonbra ;)
godnatt godingar
puss
/C

2009-10-21 @ 22:04:41 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0