cassandraam

dålig uppdatering!

Hej bloggen!
Jag vet! det har varit dålig uppdatering under helgen men igår hann jag verkligen inte skriva.

LÖRDAG:
när jag vaknade skulle jag städa och sen fick jag börja fixa mig eftersom vi skulle på fest.
Kimbby kom till mig och hjälpte mig att komma ihåg alla saker som skulle packas ner.
innan jag drog hann vi göra ett videoinlägg men det kommer inte upp förän imorgon i skolan eftersom jag ska strax krypa till sängen.

iallafall så gårdagen ganska konstigt. vi tog halv sju bussen in till Borås för att träffa Jennie, Jessica och Nora.
vilket betyder att förfesten ägde rum på bussen .. luffigt? - JA! men vi gillar det!
Iallafall så var vi nio tjejer, jag, emma, anna, linn, lisa, bea, jennie, jessica och nora,
som skulle iväg på en fest i D-fors. vägen dit var ganska lång men eftersom vi hade roligt så gick det rätt snabbt.

när vi väl var framme på festen så ville emma och dom dra igen så jag dissade Jennie, Jessica och Nora för att hänga med flickorna.
vi skulle åkt till en annan fest nånstans men det blev inte så eftersom alla var trötta.
vi tog bussen hem och jag åkte hem och sov hos mig. älskar min säng!

SÖNDAG:
vaknade strax efter tolv och började direkt att plugga. har nog aldrig tidigare pluggat så mycket på EN dag!
men nu är jag klar med allt i svenskan, och klockan är nu 22.18 och jag är riktigt trött.
så nu ska jag krypa till sängs men först duscha, packa gumväskan och ta fram kläder till imon! (:
btw, jag har köksveckan i skolan denna veckan.. (Y) kanonkul, verkligen!
men men..
just de! jag filmade lite igår när vi väntade på bussen i D-fors, klippet kommer imon! ;)

hoppas ni alla har haft en underbar helg!
godnatt godingar
puss
/C


lisa och linn på bussen in till Borås, sötnosar<3


Jennie, Jessica och Nora i bakgrunden påväg till D-fors


jag tror inte att några fler bilder kommer att
laddas upp eftersom att alla bilder ser konsiga ut  (y)


2009-10-11 @ 22:19:58 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0