cassandraam

dålig uppdatering igen!

godafton!
nu bloggar jag sent igen eftersom jag har haft fullt upp med att plugga matte.. usch..
men nu har jag iallafall pluggat lite och imon har vi prov.. hum..?

iallafall så har vi nog skrattat mer än någonsin under skoldagen, vet inte varför.
allmänt trötta + tröga? hahah
Tack Erica, för den bästa morgon-buss-resan på länge! älskar dig<3

vid lunch drog vi oss bort mot Balder, där vi äter och idag fick det bli en räkmacka - inte världens godaste och cola. yey! Bantning? - nja, vad gör man om det serveras RÖKT LAX?

stannade kvar lite efter skolan, skulle egentligen ha pluggat matte och sen simmat men så blev det inte. satt och spelade bloons och sen drog jag hem..

förövrigt så luktade bussen svett! och han jag satt jämte lyktade inte mycket bättre han..

när jag kom hem började jag direkt med matten men fick hjälp av mami efter en stund.
nu ska jag strax dra mig, ska bara slänga upp lite bilder först! (;


Dagens outfit;
Tröja: mami
benvärmare: Gina tricot + eget sidenband



btw, videos från dagen kommer imon! (:
sålänge får ni ett kanonkul klipp från ytube! (:
http://www.youtube.com/watch?v=DYB7Kmz-VfM&feature=related

godnatt godingar
puss
/C

2009-10-19 @ 23:11:28 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Allt bra med dig idag då? =)

2009-10-20 @ 17:03:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0