cassandraam

åååååh! :S

hejhej!
idag har jag inte hunnit blogga och nu kommer jag inte hinna lägga in några bilder eftersom jag måste sova!

idag har vi iallafall haft dumt matteprov - gick bra hoppas jag
och sen har vi väl bara varit allmänt trötta(:
efter skolan gick jag, gabbeh och johanna till badet där jag simmade mina 20 längder innan vi badade lite (:

efter badet drog jag och gabbeh till ************** (a) sen hämtade alexander mig.
påvägen hem till mig så kommer polisen och ska stoppa oss, oowwwiii. alexander får blåsa och visa k-kortet hahah
kan ha blivit tagen eftersom han inte körde helt rakt, dock med mening!

hemma hos mig så gjorde han typ vad som helst för att jag inte skulle kunna plugga! tack (;
efter att han dragit så kunde jag koncentrera mig och nu kan jag europas länder.

ska försöka plugga lite huvudstäder men det får vi se hur det går med det.

btw; gud vad jag hatar folk som kommenterar anoymt! hallå, står ni inte för vad ni tycker eller?..
onödigt bara! (: men puss på er


hoppas ni har haft en bra tisdag. det har jag haft!
bild på dagens outfit kommer imorgon tillsammans med morgondags outfit.
ha det bäst!
puss
/C




att fela är mänskligt
men att förlåt är gudomligt.
en andra chans?..


2009-10-20 @ 23:46:32 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0