cassandraam

091002 - första inlägget!

Hey ya' all!
nu ska jag börja blogga här istället, varför vet jag inte riktigt (y)

Jag och Emma försov oss idag, vaknade vid åtta och jag började halv nio..
Fick fixa mig på 20min sen kom Alexander och hämtade mig, tack du! (;
Kom tio min försent.

Satt hela lektionen och skakade, kunde inte koncentrera mig.. :S
Tillslut slutade det..

På sista lektionen gick jag, gabbeh och Michael ut för att prata med dom på Åhléns
om hur deras affär är uppbyggd och så..
drog hem till emma, sov fram till att hon kom hem.
Emma lagade mat till oss och nu sitter vi här, Emma fixar sig och jag skriver i min nya blogg(;
Nu kom Hennie med sina godsaker.. Som alltid! (;

Skriver lite senare, ska snacka med mina flickor nu (;
puss
/C

2009-10-02 @ 17:31:32 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0