cassandraam

video! :D

hello you!
Vi har bytt platser i klassen och jag sitter nu jämte Josephine, bruden från typ alla v-inlägg jag har gjort i skolan? Vi gör seriöst inget annat än att typ sitta och skratta :D LOVELY!
hela dagen har vi skrattat och det blev inte lättare efter skolan..
efter lunchen drog jag och Josephine till Knalleland för vi skulle göra "fältundersökning" och vi fick ekohallen.
först drog vi till hennes kompis Mike som praoade på la nånting i knalle. mycket trevligt kan jag bara säga!
när vi va klara med undersökningen så drog vi tillbaka till skolan och på bussen så failar Josephine totalt! hahahahaha
först ramlar hon och sen slår hon till en utlänsk kille hahah hur kul som helst ;)
därefter, i mer än en timme, så sitter vi kvar i skolan för att skriva klart uppgiften och vi gör det?
- Nej, varför skulle vi? vi satt och spela ist ;) sen skratta vi massa åt ingenting.

igår filmade Josephine folk i klassen, varför vet jag inte och vad hon menar med "var det du?" fattar jag inte heller..


biglove
/C

2009-11-06 @ 19:56:47 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0