cassandraam

söndag (:

Hej!
hoppas ni har haft en bra helg, det har jag (;

IGÅR;
först när jag kom till Jessica så snackade vi lite, började fixa oss och sen kom Nora och Jennie.
kvart i tre drog vi till Borås - sprang in på donken med våra halloween-kläder..
Folk tittade absolut inte.. host.. (;

efter ett snabbt besök på donken drog vi till D-fors där vi blev hämtade av Fredriks mami.
när vi kom dit så var Fredrik utklädd till en Fransk städerska, Marcus var en Cowboy, Jimmy var en Mcknutte tror jag och Michell [?] var en kanin. rätt mycket man skrattade när man såg dom..

vi förfestade en stund och sen bar det av till Hillared där festen var. när vi kom dit var det ju inte direkt packat med folk.. efter en stunds festande så fylldes lokalen med folk och det blev roligare (:
kvällen innehöll massa seriösa snack, skratt och annat .. (:

kvällen slutade ganska tidigt, vi tjejer var nog lite slutkörda.. (;

IDAG;
sov hos Jessica, vaknade vid nio, snackade igenom gårdagen och skrattade. Håkan kom in och sa att frukosten var klar. käkade och sen tog vi ett långt varmt bad. Efter en och en halv timme i vatten gick vi ut och gick lite.
hem och städade och efter det drog jag hem..

mami hämta mig i Sandared, när jag kom hem satte jag mig vid TV:n och tittade på DH, Grey's, OTH och Gossip Girl. haha har knappt orkar nåt annat.
Borde egentligen plugga men orkar inte..

Imon blir det skola - orkar inte riktigt eftersom det är massa problem runt omkring mig..

Bilder från helgen kommer senare.. tror inte att jag orkar idag.
men tack för en bra kväll! :D
Jessica - tack för en underbar morgon! Älskar dig vännen<3

Puss
/C



Jag vill svara..
Kan bara inte.

2009-11-01 @ 20:20:23 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0