cassandraam

lektion(;

godmorgon sötnosar! :D
morgonen har varit ganska seg eftersom det blev stressigt på morgonen plus att det snöade ute.. kallt!
vi har haft en läkare här som pratat om diabetes, ganska intressant faktiskt (:

jag har insett att det finns rätt många som är rädda för sprutor, nålar och så.. Personligen är jag inte alls rädd för sprutor men när man ska ta blodprov från armen - när de sticker hål i armvecket och tömmer en på blod.. När jag ska göra det måste jag titta bort ;)

Just nu har vi engelska och vi ska göra ett arbete om nåt blablabla (;

dagens outfit;
svartklänning
: gina
leggings
linne bikbok
kofta: emause [?]
halsband

biglove
/C

2009-11-05 @ 13:05:05 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0