cassandraam

greys (:

hejhej!
jag bor vid en järnväg och just nu, klockan tio på kvällen så åker det en grävmaskin på järnvägen och håller på och klipper runt om spåret.. yey!
jag orkar inte riktigt berätta om min dag så jag skippar det idag..

förövrig fick jag sova med lampan tänd inatt för jag tror att det spökar hemma hos mig..
jag inbillar mig saker som gör att jag skrämmer upp mig själv och gör allt värre.

ska bara säga att jag tränade idag igen, gymmade med Brandby och Erica - sjukt skönt!
och sen drog jag, anna och emma till stan för att uträtta lite ärenden.. saknat er tjejer<3
kollade precis på Greys och jag älskar det!

Dagens outfit;
Linne:
J&C
Jeansleggings: H&M
Kofta: Mami har stickat själv
Halsband: Mamis gamla


godnatt godingar (:
biglove
/C



I want it back as it used to be.


2009-11-04 @ 22:09:43 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

I want it back as it used to be ????

2009-11-05 @ 23:55:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0