cassandraam

ett vanligt inlägg ;)

efter lite bilder kände jag att jag skulle ta och berätta om min dag..

vaknade vid samma tid och drog till skolan.. Erica och jag träffar My på bussen in och då börjar de berätta massa saker som hänt under lovet.. hum.. ;)
i skolan så rullar dagen på - va hur seg som helst ..

efter lunchen så drog vi tillbaka till klassrummet och jag när jag skulle ta upp min väska från golvet så kryper det värsta stora spindeln på den! ja, jag kanske börjar skrika :$
sista lektionen har vi datakunskapsprov - det gick rätt bra hoppas jag (:

Badhuset;
när jag och erica kom in till omklädningsrummet på badhuset - vi skulle gymma, så hör vi en brud hålla på och stöna och vi tycker ju självklart att det är sjukt kul så vi börjar skratta..
precis innan vi ska gå ut till gymmet så är jag tvungen att gå på toa, toan i vårat omklädningsrum är upptagen så jag går in till den andra toan där den här bruden står.
först ser jag henne inte helt men när jag vänder mig om inne på toa för att stänga dörren så tittar hon rakt in i mina ögon.. det kändes som att titta på en skräckfilm.. jag blev så sjukt skrämd..
seriöst..

men men, när vi va klara så gick vi ut för att byta om och då är det två småbarn där ist..
den ena killen är kanske fem år eller yngre, har blont lockigt hår och springer runt, runt i omklädningsrummet. Hur söt som helt!
och sen plötsligt så kommer hans lillebror som kanske är bara ett år om ens det.. han sitter och leker med en tetrapack och tittar på oss. Jag älskar småbarn så jag börjar skoja lite med lillpojeken.. haha jag blev själv jätteglad! :D

utanför träffar vi Oliver och på bussen hem träffar vi Ericas beundrare - han som sa att jag var rolig och söt och att erica va en snygging? remember? ;)
ah men han tittade hela resan på erica. hahahah alltid lika kul! :D

när jag kom hem käkade jag och sen satte jag mig för att fixa och ladda upp bilder.

Btw, nu när jag har börjat blogga igen så kommer dagens outfit tillbaka! :D






Jeans: old ginajeans
T-shirt: fått av mami
armband


/C

2009-11-02 @ 22:21:50 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0