cassandraam

Michael Jackson - 30 år som artist...

Satt precis och tittade på Michael Jackson - 30 år som artist..
Min lillasyster är galen i honom och döper alla sina gossedjur efter honom..


Visst, okej han är/var bra och han har gjort bra musik men kolla på hans fans reaktioner när han uppträder..


hahah han är bra - Gulligt att dom gråter ;)


Aja men tänkte inte sitta och klanka ner på MJ.s fans utan tänkte säga att hans
uppträdanden är sjukt bra! Bästa dansaren någonsin?
Jag tycker att han va bra och hans låtar, vissa av de, va sjukt bra! t ex. Billie Jean, tummen upp!



Biglove

/C

 

2009-12-25 @ 22:43:36 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0