cassandraam

Fujifilm FinePix XP30

Här kommer min nya ögonsten;

En kamera perfekt för mig - funkar i vatten ner till 5 meter, tappa den från 1,5 meter och den överlever. Damm- och köldsäker, alltså klarar den ner till minus 10 grader.
14 megapixlar och HD-video, den är perfekt!
Det enda minus jag hittar är att batteriet är sådär.. Kanske skaffar ett txtra batteri till den - det återstår att se.


Anyway, att gå upp för att dricka sitt morgonkaffe och sedan upptäcka att mjölken är slut, det betyder att morgonhumöret var en aning dåligt. Med en aning menar jag att det var kasst! Totalt kaos! Det går inte att dricka kaffe utan mjölk. Mina syskon fick höra detta ja!
Saft fick bli ersättningen och snart är den slut.

Hörs senare
Love
2011-08-15 @ 17:54:49 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0