cassandraam

Gästblogg


Hej alla solstrålar där ute!
Cassandra är ju som sagt iväg på bröllop i sin fina klänning som är to die for, avis, jag? nehe inte alls ;) vi får ju hoppas att hon inte är vackrare än bruden, det vore ju lite awkward hihi.
Jag ska ut och njuta utav solen nu igen och antagligen uppdaterar Cassie när hon kommit hem imorgon, så får väl säga tack och hej för mig. Här är 2 bilder från igår..
Jag
Min syster, jag & hennes pojkvän.

Nu tycker jag att ni ska njuta utav de sista timmarna av ledigheten till 1000, för det ska jag göra. Ta väl hand om varandra & älska mer.
PUSS!
2011-04-24 @ 17:04:06 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0