cassandraam

SNÖ?!

alltså vad är det jag ser!
Jag tittar ut ur fönstret hos Alex och märker att det vräker ner och inte är det av regn! NEJ AV SNÖ ?!
Jag trodde seriöst att jag drömde :o usch, jag är inte redo för snö än! Det är ju bara OKTOBER!!! 
Hade tänkt ta en bild men har inte med min systemkamera och min mobilkamera är urkass!
Usch säger jag bara..
Undrar egentligen hur många som är redo för snö? Har de med bil satt på sina vinterdäck och har alla tagit fram sina vinterkläder eller ens inhandlat de?
Som tur är så har jag vinterjacka och kängor som klarar lite i alla fall, plus att jag har uggs.. (y)
Aja, hoppas det är borta i morgon innan skolan, det är så kallt annars :o
Hum...
såhär gick jag klädd för ungefär ett år sedan, den 19:e oktober..
not gonna happen i år kan jag ju säga! ;)

Puss
2010-10-21 @ 19:37:55 Tankar & frågor Permalink


Kommentarer
Postat av: Sally

Heej, jag är lite blyg men jag undrar om du har sett tv-serien Sally? Kram på dej!

2010-10-21 @ 20:17:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0