cassandraam

Ett sommarminne...

...jag alltid kommer ha kvar är när jag och Alexander drog ner till Varberg och hamlade på Rockfestivalen, tror det var den 2-3 Juli. 
Vi fick varsin biljett när vi hade varit och köpt pizza. Det kom fram två män eller vad man ska kalla dom och en tant och fråga ifall vi skulle dit, när vi sa nej så sa han: Här har ni två plåtar, vi är för trötta så vi ska gå hem istället. och så gav han oss två biljetter..
Hahah, Varberg är så sjukt underbart!
Här kommer lite bilder; 
Det var riktigt mysigt att stå med Alexander bakom sig och titta på artisterna!
Jag kan erkänna att jag saknar det, riktigt mycket!

Pusss
2010-07-15 @ 21:36:38 Bilder Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0