cassandraam

Tisdagsmys (:

Vaknade upp jämte bby idag, käkade och drog hem.
Satte mig lite vid datan sen gick jag och vilade lite.

Till kvällsmat blev det kotlett med pommes, sjukt gott!
Till efterrätt blev det kaffe med glass och julgodis.

choklad med müssli i, riktig gott!

För er som vill veta hur man gör:
1. Skaffa blockchoklad och smält den. Mörk eller ljus eller båda bestämmer du själv.
2.  Häll i müssli eller jordnötter eller annat du vill ha i medan chokladen är varm.
3. Låt stelna tills den är lite hård som vanlig choklad.
4. Bryt i bitar och njut!


Biglove
/C

 

2010-01-06 @ 00:19:37 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0