cassandraam

hemma igen

usch och fy för kvällen alltså!
Det var bara massa fylla överallt och folk skadade sig själva och andra!
Kaos är det rätta ordet!
Jag har varit hemma i snart en timme, ätit och nu sitter jag här.
Jag ångrar lite att jag drog till Nollningen som det kallas.. Just nu är jag sjukt glad över att vara hemma kan jag ju säga!
Det var en kille som spydde på bussen, han va säkert 17år eller något.. Äckligt!
Dom rökte inne på bussen säkert fem - sex stycken som gjorde det. Vidrigt!
Plus att det började regna så jag drog hem, såg ingen anledning till att vara kvar..
Men det var kul att träffa lite folk! :)


Ta mig till sommaren igen!
Godnatt ♥

2010-08-28 @ 00:51:01 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0