cassandraam

oh, lord

hey, har engetligen ingen lust att blogga alls idag.. allt suger!
känns som om allt går helt fel.




gårdagen var.. givande? tänk hur mycket som kan hända under 24timmar
vaknade kring elva, gick upp och käkade och sen skjutsade Alexander in mig, min syster Wanessa och hennes kompis Kelly till Borås Badhus. vi tre simmade och badade lite och sen hämta Alexander oss och körde oss hem. tack sötnos<3

efter att jag kommiy hem så sov jag några timmar och nu har jag precis käkat.
men nu orkar jag inte skriva så skriver kanske lite senare.
puss
/C


jag kan inte göra något ogjort.
men jag kan förbättra situationen.
säg vad jag har gjort istället.
2009-10-24 @ 20:53:48 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig? (:

Din e-postadress (jag visar inte för nån):

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat? :)

Trackback
RSS 2.0